Information om bloggen

Hejsan.

Detta är en blogg där man kan köpa olika slags smycken. Alla smycken som man kan köpa har jag gjort själv, de priserna som jag sätter på smyckena är ungefär vad materialet kostar till det armbandet + frimärke så jag kan skicka det till dig. Om

Om du har några önskemål på hur du vill ha ett smycke kan du kontakta mig via [email protected] eller genom att kommentera något av inläggen på bloggen.

Om du ska köpa smycket och har det bekräftat med mig ska du skicka pengarna i ett kuvert till mig. Sedan när jag får pengarna skickar jag direkt smycket till dig.

Om du har några andra frågor så är det bara att fråga.

Kommentarer
Postat av: matilda

det är inte bra att skicka pengar över posten.

skaffa ett konto istället så man kan sätta över pengarna. Du är väldigt duktig på att göra smycken!



/Matilda

2010-02-01 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0